Shadows

 IMG_1694-2
 
Mycket saker som händer nu, mycket bra saker! Speeddejt väntas framöver. Åh nej det är inte "dejt" som i dejt. Utan detta är jobb relaterat.. Intervju! hah!! Ser ska sannerligen bli intressant. Speciellt ett företag eller byrå kansle.. men mer om det senare!
 
Så dag var jag på ett förseminarium ang det ovanstående. Lite info och sånt!
 
I morgon är det en grej i stan om kurser och utbildningar, så det ska jag ta och kolla upp. Ska ockaå passa på att fotografera lite. Människor och porträtt hade jag i åtanke. Men vi får se. Det kan bli ganska kul om jag får med en vän ut, då blir det troligtvs något material värt att lägga upp.
 
 
Nu till en helt annan sak, Vampire diaries har premiär på 6e säsongen i morgon. Så självfallet är vi alla spända av förväntan.
1 Nathalie:

skriven

Haha har aldrig sett vampire diaries däremot ska jag ta tag i sista säsongen av True Blood. Inte sett klart den än.

2 Catchamoment:

skriven

Söt bild!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: