Nu gäller det

Jag känner massor av saker just nu. Detta var liksom väntat. Dagen man inte visste fast ändå visste skulle komma är kommen. Min praktik börjar idag!! Samt till hösten börjar Elins utbildning. Saker som för eller senare man måste möta. Går inte att springa ifrån det direkt. Praktiken börjar strax och det känns jätte konstigt att vara hemma just nu, själv. I vanliga fall brukar jag sitta på bussen till min vän. Nu blir det att ses enbart på kvällarna(ev innan 12) För man blir lätt bortskämd att ha lyxen att träffa och vara med sin bästa vän alla dagar i veckan. 
 
Hur som helst om ca en månad så kommer det hända en otroligt stor grej, En resa till ett land med min bästa vän! Alltså, jag vet inte.. det kommer bli fantastiskt! Första gången jag kommer flyga. Hur ska det sluta. 
 
IMG_9095-2 
1 Ida Lindborg ♡:

skriven

Bra bild!

Sv: Tack så jättemycket! :D

2 VERONICA - fashion blog:

skriven

Grym bild, älskar ljuset och redigeringen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: