Fotopromenaden

 
 
I mitt förra inlägg så la jag upp bilder från kvällen innan midsommarafton och detta är filmen från den dagen. Jag har aldrig gjort något liknande förut. Självfallet har man monterat en kamera på sin cykelhjälm någon gång men mest bara för skoj. Iallafall se detta som ett pilot avsnitt, ett test, ett försökt till något, anorlunda typ.
 
Vi får se hur det urartar sig. Jag har en Ölandsresa framför mig och jag har lite idéer :)
1 ˟ Photospiration:

skriven

Svar: Precis det jag hade tänkt, om jag hittar någon som vill stå som modell, vilket inte är det lättaste, haha.

2 Sofia - FOTO:

skriven

Sv: Tack så jättemycket! :)

3 Emme:

skriven

SV: Tack så mycket! Ja hon är jättesöt :)

4 isabelle:

skriven

Svar: Ja visst är den! Bland de finaste rosorna som går att få tag på faktiskt :)

5 MOA - hobbyfotograf:

skriven

*Svar:* Tack så mycket för ditt filmtips!

6 Anonym:

skriven

sv: tack så mkt :) kul att klara mål!

7 Jarina:

skriven

Svar: Tack! :)

8 MOA - hobbyfotograf:

skriven

*Svar:* Jag håller helt med dig! :)

9 my:

skriven

Härlig film!

10 Elin Sundberg:

skriven

snyggt filmat !

sv: Lugnt! jag gjorde inget speciellt var med en kompis och sen släkten, allt bra med dig ?:)

11 Lisa Eriksson:

skriven

sv: tack!!

12 Emma :

skriven

sv: ja det var roligt! :)

13 A.L.M.A.S.F.O.T.O.N:

skriven

sv. Tack så mycket!

Kul med film, det är också något jag vill prova :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: