1 Sofia:

skriven

sv: tack så hjärtligt och detsamma! Otroligt vackra foton!

2 Linnéa Thell Jansson:

skriven

Är helt kär i dessa bilder!!

kram,

3 LIENE:

skriven

Tack för din underbara kommentar :) jag tar den till mig.

Vackra bilder!

4 julia johansson:

skriven

SV: Tack! :)

5 Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

skriven

Åh så vackert! :)

SV: Jag kör med fullformat! ;)
Men många rekommenderade Tamrons, och det lutar nog mot den tror jag :)

6 Sofia [fotoblogg]:

skriven

Svar: Tack så mycket! :)

7 Emelie (Foto):

skriven

Vackra bilder! Sverige är ett bra härligt land ändå ^^

sv: Tack detsamma! :)

8 Linda [fotoblogg]:

skriven

Riktigt fina bilder! :)
Nu har jag länkat dig i ett inlägg som tack för att du röstade på mig i Ainas fototävling. Vann tävlingen och är verkligen jätte glad! Tack för att du var så snäll och röstade! :D http://lindassphoto.blogg.se/2013/june/tack-for-att-ni-rostade-2.html#comment

9 Linnéa Thell Jansson:

skriven

- hihih!!
Den sista bilden gillar jag bäst :D

10 Sofie:

skriven

Vackra foton!!

11 bbecka:

skriven

Jätte fina bilder! :)

12 Linnea:

skriven

Svar: Tack så jätte mycket!
Hoppas att du haft en bra midsommar och att allt är bra med dig? :)
Kram!

13 Marie:

skriven

Tack så mycket och så fina bilder du bjuder på =D

14 erika:

skriven

SV. Tack så mycket!
Riktigt riktigt fina och stämningsfulla bilder dethär! Så vackert ljus! :)

15 LOVISA [ foto & vardag ]:

skriven

SV: Tack! ^^

16 ctinas:

skriven

sv: tack så jättemycket! :)

17 Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix:

skriven

Vilka superfina bilder:D

18 Style & Photo by Semlan:

skriven

sv; tack så mycket!

19 MOA - hobbyfotograf:

skriven

*Svar:* Tack så jätte mycket, snälla du! Du tar också väldigt fina bilder :)

20 erika:

skriven

Sv. Tack så mycket! Så glad jag blir! ^-^ Verkligen!
Ha en riktigt finfin dag! :)

21 Sigrid :

skriven

Wow! Herlige bilder : ) Kjempefint lys!

Sv: Tusen takk : )

22 LIENE:

skriven

sv: Så bra :D
Varsågod.

23 my:

skriven

Riktigt fina bilder! Den nästsista var jättefin med solnedgången! :)

24 Olivia:

skriven

Jättefina bilder!
- Haha jamen precis :D

25 Felicia Andreasson:

skriven

Superfina bilder! :D

26 Iisa:

skriven

Åå så fint!
Sv; jaa det är det :(

27 Elin:

skriven

Vackra bilder! :)

28 JUNITJEJ:

skriven

Fantastiska bilder!

29 Amanda [SPONTAN]:

skriven

Underbara bilder! :)

30 elin:

skriven

Superfina bilder! Ser verkligen jättemysigt ut! :)

31 TIDSTJUVEN:

skriven

Så vackert! :) Bilderna kommer verkligen till sin rätt mot den svarta bakgrunden. Fiffigt att satsa på svart när din blogg i huvudsak kretsar kring bilder.

32 Amanda:

skriven

Himla fina bilder! :)

33 Elin (Fotoblogg):

skriven

Super fina bilder! Har en fototävling där du kan vinna en reflexskärm:

http://eli.webblogg.se/2013/july/fototavling-vinn-en-reflexskarm.html


Förlåt om du inte gillar dessa kommentarer :)

34 Fanny:

skriven

Jättefina bilder, det får mig att längta till sommaren! Blogkeen/bloglovinbyte? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: