Öland 2#

 
 
IMG_1241
Vart tror ni fåglarna är på väg? Vad vet jag.
 
IMG_1195
 Vad tror ni hände ögonblicket efter jag tog den här bilden?
 
 
 
 
 
1 Jessica Fotar:

skriven

Sv; Ja, det gjorde jag eftersom att det hade blivit för mörkt annars. Tack för tipset, ska testa det nästa gång :)

2 E M M A:

skriven

sv: hehe tack!

3 Bunny:

skriven

Så fina bilder! :D

sv; Tack! :D Det är svårt att ta fula bilder på himlen, hihi, den är alltid fin ;d

4 Cajsa FOTO:

skriven

Såååå fina bilder :D

5 Cajsa FOTO:

skriven

Såååå fina bilder :D

Svar: Tack såååå mycket! haha
fotokoffe

6 Molly - jmphoto.webblogg.se. ♥:

skriven

SV: Ja verkligen, tycker det med! Fina bilder! ^^

Svar: Super! Men man tackar. :)
fotokoffe

7 Alice Gustafsson:

skriven

så söta bilder!

Svar: tack tack ^^
fotokoffe

8 Melinda Nyrén:

skriven

Visst gjorde det!

9 Olivia - drömmen mot att bli fotograf:

skriven

åh älskar öland,så mysigt :D

sv: hihi, tusen tack! Dina kommentarer berör mig!!
kramis❤

Svar: Ja, öland är bra underbart! :D
Varsågod! Jamen jasså va bra! :)
fotokoffe

10 Sofia:

skriven

Men åh så fina bilder man hittar på din blogg!
SVAR: Tack så mycket! Vad snäll du är :)
Kram

Svar: Det värmer får jag allt säga!
fotokoffe

11 Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

skriven

Så fint! :)

SV: Tack så mycket, och ja prickiga hästar brukar man ofta förknippa med lilla gubben ^^, Haha.

Svar: haha ja! Nästan så man ska starta VHS och se på några gamla Pippi band xD
fotokoffe

12 Kattis:

skriven

sv: (förlåt att det dröjt med svaret, men har jobbat mycket på senaste)

Oj tack! Blir verkligen glad av såna här kommentarer!
Ja, tror jag har en liknande bild i liggande läge också men den blev inte alls lika bra, men får tänka på det nästa gång jag fotar regn!

Förresten så tar du grymt bra bilder, gillar alla skarpa fågelbilder du tar!

Svar: Det gör absolut ingenting :)
Men det var så lite så! Jamen man får tacka. Kul att du tycker det. :) Ska lägga upp några nya bilder idag serru!
fotokoffe

13 Mangaloppan-Foto:

skriven

Sv: Jag förstår vad du menar, men det är en text jag verkligen gillar. Bilden är gjord till mitt egna kalender omslag, så varför inte ha med en kul text?

Svar: Jo visst är det en kul text men begriper inte budskapet. Bilden och texten hör liksom inte ihop i mina ögon. Aja du kanske ser något som jag inte ser. Men inget fel på bilden.
fotokoffe

14 Louise :

skriven

fina bilder :)
sv: tack så mycket :)

15 Cecilia:

skriven

Vad duktig du är på att fota!

Svar: Åh tack det värmer!
fotokoffe

16 Mette Ottosson - fotograf Båstad:

skriven

Hej Koffe, tack för din kommentar hos mig! Vilka fina bilder du tar, jag får lust att ge mig ut med kameran på privat uppdrag och inte bara när jag jobbar... Kul att se!

17 emelie:

skriven

häftiga bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: