Öland 2012 #1

Ölands Raukar  
14milj årstid har det tagit för Raukarna på Öland att se ut så här. Ganska så imponerande!
 
Ölands svalor
 Här sitter svalungarna tålmodigt och väntar på sin modern som är borta och letar mat.
1 Matilda:

skriven

SV, hihi nej det har jag inte. :) Den är från en hemsida, men cypern bilden ahr min syster tagit. :) Vad ska du göra sen då?

2 K A J J A:

skriven

Fina bilder!

Sv. Visst är hon! Ja, de var synd. Vad skulle du vilja ha för ras annars då? :)

Svar: Skulle vilja ha en strävhårig foxterrier! Sån hund som Tintin har haha
fotokoffe

3 eemelielinneea † photo clothes everyday:

skriven

SV: ja gud ja! tacochips är riktigt gott!!!

4 Jos:

skriven

Härligt!

5 ☛Vella☚:

skriven

Naww, så söta fågelungar :3

Sv: Asså du förstår nog inte hur glad jag blev över din kommentar, tacktacktacksåväldigtmycket!♥

6 Sanna:

skriven

SV: Ja ellerhur :D
Så fina bilder!

7 j u l i a:

skriven

riktigt grymma bilder! väldigt skarpa och tydliga :)
SV; åh tack så mycket, jag blir erhört glad! :)

8 love skullcandy ♥:

skriven

sjukt fin bild på fåglarna! :D

*svar:* jo, våran katt va verkligen bedårande på sitt sätt, innan han blev mosad under en bil...

Svar: åh tack så hemskt mycket! Men jösses vad hemskt. Vi får hoppas att er katt har det bra i katthimlen.
fotokoffe

9 eemelielinneea † photo clothes everyday:

skriven

SV: ja visst gör dom! tack så jättemycket!!

10 Juliaa:

skriven

Åh gud vad kul du la märke till de! de är verkligen en underbar känsla! :)

11 fotoquie.blogg.se:

skriven

Sv: Tackar :) Haha, ja de gör ju det...

12 Cajsa FOTO:

skriven

Ohhhh tack snäll glad man blir :D hur är det då? :D

Grymma bilder :D

Svar: heh det var så lite se! ;D Jovars man kan inte klaga :) själv?
fotokoffe

13 Monika:

skriven

sv; Jag tycker att den funkar bra och är inte för avanserad. Skulle där imot vilja ha flera objektiv. :) Vad tycker du?

Svar: Jo visst skulle man allt ha en nyare kamera som 5dmkIII. Men det blir kanske till julen eller så :)
fotokoffe

14 Ebba M:

skriven

SV: Tack för din kommentar! Ja absolut har du rätt, foto är något av det jag älskar mest :-)

15 rebecka:

skriven

sv: Vad snällt!! Tack så mycket :)

Du tar väldigt fina bilder, vilken kamera fotar du med?:)

Svar: Man tackar! Jag fotograferar med min 550d. :)
fotokoffe

16 sandra:

skriven

Sv: Tack dsm!

17 Louise:

skriven

Så fina bilder :)

18 E Goodwin:

skriven

snyggt!

Svar: tack!
fotokoffe

19 Fotograf Annie:

skriven

Vill också åka till Öland :)
Söta svalungar :)

20 Pilla [Fotoblogg]:

skriven

Sv; Ja, visst är hon fin det lilla monstret till katt? ;)

Har kollat några av dina bilder nu, WOW! Riktigt fina bilder på fåglarna! Vad har du för objektiv?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: