Flower power!

IMG_9043
 
_9043
Ojoj en uppdatering i dag också, hur ska detta sluta!
 
IMG_9014
 
_9014 Nu när så många  fotobloggare har lagt upp massor av vårblommor på deras bloggar så ville ju inte jag vara sämre. So brace yourself for some flower power.
 
IMG_9084
 
_9084 Jag kanske inte har något fancy objektiv på f1.4 eller liknande men man tager vad man haver.
 
IMG_9101 
_9101Det är lite svårt att sticka ut i mängden när man ska fotografera blommor eftersom så många gör det.
 
IMG_9130 

 
IMG_9165 
_9165 Faktiskt min favorit.
 
Over n' out
1 Olivia Magnusson:

skriven

Kanonfina bilder koffe!! :D
kramis❤

2 Sophie - foto & livsstilsbloggare i Karlstad!:

skriven

Tack så mycket :D

Fina bilder :)

3 Anna:

skriven

Super grymma bilder! Tycker att dinaa bilder sticker ut i mängden (på ett positivd sätt) kram

4 erika:

skriven

Oh vilka vackra blommor! Sån vårkänsla! :D
Sv. Tack! ^-^

5 Anonym:

skriven

Åh vad duktig du är, jättefina bilder!
Sv: Vad menade du, vilken film ? :)

6 Celine:

skriven

Fina bilder! :D

- Macro :D

7 Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

skriven

Åh vad fina! Blommor kan det aldrig bli för mycket utav! :)

SV: Ja men visst :)

8 Vendela Nilsson:

skriven

sv. taack!
fina bilder!

9 Felicia Andreasson:

skriven

Så härliga bilder! :D

Sv: Tack snälla! :)

10 Emelie:

skriven

Åh vilka HIMLA FINA bilder! Vill också kunna ta sådana! :)

11 kajza ♥:

skriven

sv: Tack! Dina är oxå fina ju! :)

12 Vendela Nilsson:

skriven

sv. ja det tycker jag!

13 JB - fotoblogg:

skriven

Fin bilder :)

sv: Visst är han! Tack så mycket, vad snällt! :)

14 Alice Gustafsson:

skriven

Å vilka fina bilder :)

15 linn:

skriven

sv: tack! :D, ja jag vet:/

16 Tove Kjaerran:

skriven

Den understa (versionen i färg) är underbar! :)

17 Johanna:

skriven

Åh vilka fina bilder!

18 Sofie:

skriven

Vackra bilder!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: