Året 2013 - landskap

Frost and fog #3 by Kristoffer  (fotokoffe)) on 500px.com
 
Frost and fog #4 by Kristoffer  (fotokoffe)) on 500px.com
Den här dagen minns jag klart och tydligt. Det var dimma, snö och framförallt kallt den dagen. Detta är en plats uppe i skogen där man ser över skog och dal. En klar dag kan man se flygtornet med ett teleobjektiv. Till och med havet samt stenaline. Jag har tänkt att utforska platsen mer nästa år. Alltid tänkt att fota soluppgången eller solnedgången här ifrån.
 
Cracked by Kristoffer  (fotokoffe)) on 500px.com
Den har dagen minns jag också väl, fortfarande kallt men trots det så höll isen på att ge vika.
 
Tumlehed by Kristoffer  (fotokoffe)) on 500px.com
Februari är förvisso en vintermånad men jag kände dock att denna dagen lutade sig mer mot våren.
 
 
 
 
Long exposure by Kristoffer  (fotokoffe)) on 500px.com
En klarblå dag i Mars månad tog jag en sväng till havet med min frukost/lunch. Fortfarande snö den dagen fast ine allsså mycket.  
 
Forrest as long as the eye could see. by Kristoffer  (fotokoffe)) on 500px.com
Jag tycker om den här bilden, skulle kanske inte skada om jag beskärde den lite lätt.
 
April
 
 
 
 
 
Stenarna vid havet
En kväll i April
 
IMG_4367
Ett gäng ungdomar provade fiskelyckan en dag i Maj månad
 
IMG_4425
 
Jag måste väl säga att detta året var ett bra foto år för mig. Mycket intressanta saker har hänt och jag har en känsla av att nästa år kommer bli fantastiskt! Så här är då några landskaps foton från början av året. Jag hade tänkt att göra en liten serie från årets gång om bl.a gatufoto, natur, djur osv. Troligtvis så fortsätter denna serie inpå 2014!
 
 
1 Madelene Englund:

skriven

Åh, vilka vackra bilder:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: