Socialdemokraterna

Första Maj - Götaplatsen
Första Maj och demonstrationer går alltid hand i hand och i år var inget undantag. Som alltd på demonstrationer så är inte jag där för att ta någons parti sida utan jag är där för att ta bilder. Så det är det jag gjorde!
 
Första Maj - Götaplatsen 
Första Maj - Götaplatsen
 
 Första Maj - Götaplatsen
 
Första Maj - Götaplatsen

Götaplatsen Första Maj
 
Första Maj - Götaplatsen
 
Socialdemokraterna

Socialdemokraterna 
Här är några bilder från igår bland många. Jag tänkter inte lägga upp allt nu för jag tror det blir för mycket på en gång. Jag har heller inte gått igenom allt. Tog också några schyssta bilder på bandet Cookies 'N' Beans som var där och spelade! 

 
Kategori:
1 Louise:

skriven

SV: Fast Hisingen är ju Göteborg... Jo, TSD har klottrat sönder Majorna ganska duktigt.

2 Olivia - drömmen mot att bli fotograf:

skriven

Läckra bilder, mäktigt med så mycket folk :D

sv: åh taack :D
kramis♥

3 Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland:

skriven

Oj så mycket folk.. :P

4 Lina:

skriven

Tack. (:

5 julia johansson:

skriven

SV: tack! :)

6 Fanny:

skriven

Jag har just nu veckans blogg på min blogg där vinnaren får en bildlänk i menyn i en hel vecka!

Läs mer här: http://saarela.blogg.se/2013/may/veckans-blogg-v18.html#comments

7 Olivia:

skriven

Så vackra bilder!

Svar; tack så himlans mycket du :)

8 Olivia:

skriven

Så vackra bilder!

Svar; tack så himlans mycket du :)

9 Raghda Harahsheh:

skriven

Jag gillar inte din blogg eller dina bilder för att de är fina, de är superfina och att du tar "händelse" bilder är så underbart att se på. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: