Hat och kärlek pt2

IMG_4157 
IMG_4165
 
IMG_4173
 
IMG_4190-2
 
IMG_4323
 
IMG_4210
 
IMG_4246
 
IMG_4262-2
 
IMG_4295
 
Yes, jag köpte mig en ny kameraväska idag! Så ett litet yt-klipp på den kommer troligtvis upp. När jag finner tid. Min ipod laddare fick jag tillbaka också. Överlevde ni åskan förresten? Himla vad det brakade loss igår kväll. 
 
Apropå väskan så köpte jag den på scandinavian photo. Blivit min favorit fotobutik. Har förvisso bara handlat där två gånger. Men butiken är så fin och och stor emd massor av kameror och tillbehör. Samt så är de väldigt trevliga och smarta där. Inget snobberi eller "jag vet bättre en dig"-atttityd. A hurray for scandinavian photo shall we? HUUURRRAAYY!!
 
Så snart, sen, strax, lite senare ska jag ut och provköra nya väskan. Pcckat den med objektiv, kamera och filter. Roligt! :)
 
1 Katarina Wohlfart:

skriven

Kul. Vilken Scandinavian Photo butik?

2 Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

skriven

Var jättegärna med i fototävlingen på min blogg. Sista dagen är tisdag, här är direktlänken till tävlingen:http://blogg.anniesfotografier.se/2014/august/vinn-en-canvastavla.html

3 Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

Var du på Scandinavian Photo i Mölndal? Jag har inte vågat gå in där just för jag har varit rätt för att det ska vara sådär "jag vet mer än dig" attityd, men vad skönt att du skriver att det inte är så.

Nu är jag tillbaka igen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: