Nu finns fotokoffe på facebook!

 Hemkommen från jobbet för en stund sedan. 4 timmar och 30min jobb idag för att vara exakt. Jag som inte var så pepp för jobb igår men se, så löste det sig idag.
 
Ja ni läste rätt på rubriken! Så om ni vill se mer av fantastiska fotografier och ev hur jag gick till väga. Tja, vet inte ritkigt än vad jag ska ha den till, lär mig fortfarande så. Hur som helst så finns jag nu där också.
 
 
 
Fredag!!! YEAHHHH!!!
1 Anonym:

skriven

Hihi. Samma dag du gjorde detta inlägg gick jag in på Facebook och gillade din sida, men glömde bort att kommentera här:-)

Jätte vacker bild :-)

2 ghugge:

skriven

Men hallå, hur duktig fotograf är du egentligen??
Jättefin Bild och tidigare inlägg också, jag häpnar!!

3 Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

Absolut, det är nog en plats jag inte varit vid så den ska jag kolla upp:) Tack för tipset.

4 livet med Asperger och kronisk smärta:

skriven

underbar bild

5 biggeros:

skriven

Så underbar bild =)=)

6 Moa Björnberg:

skriven

Vilken underbart vacker bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: