Katten också!

 
 
 
 
 
 Canon 550d + Canon 50mm f1.4 + Canon 18-200mm f3.5-5.6 ef-s
 
 

Ni såg klippet jag la upp igår, om inte skrolla ner ett inlägg så finner ni det! Så, det är inga märktvärdiga bilder men hur ofta händer det att man stötter på en kissekatt? Ganska så ofta. Dock vill jag tillägga att den var en ypperlig trevlig katt. 
 
Precis stekt klart pannkakorna av smeten jag gjorde igår. Det sägs att pannkakorna blir godare om man låter smeten vila i kylskåpet ett tag. Självfallet sås tekte jag upp några i går, för nån lunch måste man väl få? Kom hem från ett litet möte med min arbetsförmedlare idag, så man var allti lite hungrig. Klockan tio var jag där, typ lite innan tio. Vi pratade lite om jobbgarantin och såna roliga saker. 
 
Hur som helst hade jag tänkt filma ett till fototips grej idag. Haft planer skrivit ner manus osv. Men vill att det ska bli lite bättre väder för det. Sen så har jag planer på att uppgradera designen. Typ panorama-temat.  Skulle se ganska schysst ut! Japp det blir nog så. När vet jag inte dock någon gång under veckan. Har ju också min domän namn. Men den är till för min portfolio. Skulle vart kul att ha en riktad till bloggen.. Oh well.
 
Nu ska jag sluta skriva massa strunt och ta en till portion av pannkakor.
 
 
1 Madelene Englund:

skriven

Vilka vackra bilder det blev, fast du filmade under tiden:D

2 Niles:

skriven

Otroligt fina bilder på en snygg katt! Det märks att du vet vad du gör med kameran!

3 my:

skriven

Fina bilder :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: