Knytis

Kanadagäs 
 
Godmorgon! Sitter och äter min frukost. Lite sent kanske men det är så att jag ska vara på jobbet en timme! Efter det tänkte jag dra direkt och köpa lite ingredienser till en kaka. Ska på ett knytis i morgon. Troligtvis, om inte förkylningen tar en ny vändning. Kakan ja, tänkte mig mockarutor/snoddas/kärleksmums fast inget är skrivet i sten.
 
Annars så känner jag mig bättre idag, bara hostan som irriterar mig mest nu. Ha en superb torsdag nu, fint väder värkar vi få med!
1 Elin (Fotoblogg):

skriven

Svar: Tackar :)

2 Madelene Englund:

skriven

Fin bild och grattis bloggen:) (Glömde skriva i förra inlägget)

3 Martina:

skriven

Hoppas du mår bättre nu. Inget kul att vara sjuk.

Kärleksmums är ju bara sååå gott. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: