En arbetsdag

Vilken väder vi har haft idag! Så himla fin morgon. Man blir riktigt glad i kroppen. Speciellt när vi har haft ett ganska tråkigt höstväder det senaste. Nej, så här ska hösten vara. Blå himmel, sol och lite vindigt!
 
 
Det blev inget fotograferade idag, Bara en massa tid framför datorn för redigering av barnmössor som jag fotograferade igår
 
Sen blev det lunch!
 
Vi hade massor av kartonger i lagret som skulle slängas. Så jag la det i två högar och knöt ett snöre runt vardera hög. Sen var det bara till att bära iväg!
 
Kan tillägga att kartong-återvinnigs-grejen blev lagom mycket överfull.
 
Samt sådana här runda, hälsosamma.. saker
 
Lite mer lightroom. Började om organiseringen av barnbilderna. Igår skrev jag ut fotokartor och idag så märkte Emma av dem som skulle gå vidare till webb och tryck.  
 
Omnomnomnomn!!
 
Jag brukar inte äta sådana här saker. Bara vi speciella tillfällen! 
 
Fotokartan till vänster nedre kant och katalogen bredvid. Filnamnet står under bilden så det vär väldigt lätt att hitta dom i mappen på datorn. För att sen lägga setet i sin specialla mapp.
 
 
 
I morgon ska jag göra klart det jag påbörjade idag för att sen gå ut och fotografera de kläder som behöver komplettera. Samt så har jag fått några Herr kläder som ska upp på webbshopen! Hej och hå kul när man får hålla på med det man gillar! 
1 Sandra Lundin:

skriven

Låter som en dyr grej att specialbeställa men hojta gärna till om du hittar en i vuxenstorlek i gömmorna :D

2 Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

skriven

Åh, donuts. Gud så gott:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: