KLÄDER

Hej och hå! Tredje veckan på praktiken. Jösses vad tiden går! Så vad gjorde jag för kul idag då? Fotograferat klart Alla barnkläder! Minus några mössor och två snusnäsdukar, Bortsätt från det så all done! e köpte en 1tb hårrddisk  till jobbet så nu slipper jag ha all jobb bilder på min dator. Underlättar arbetet avsevärt.  Självfallet använder vi dropbox men där lägger jag bara upp slutresutlatet :) 
 
Det påminner mig om att jag måste köpa mer utrymme. För bilderna jag fotograferade med 1Dx'n ligger där cch jag kan inte nå dem om jag inte utvidgar utrymmet.
 
Men nu ska jag ta och fortsätta se på Qi på BBC entertainment!
 
 
 
 
1 Sandra:

skriven

Alltså, så söta kläder! Skulle köpa den översta om den kom i vuxenstorlek ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: