Så många saker

Tänker inte komma med någon kliché bortförklaring till varför jag har varit så frånvarande från bloggen. Ni är värda så mycket mer! Det är inte ni det är jag! Jag är inte redo för en djupgående bloggrelation, än... Nej men på en seriös punkt så är är det så att saker bara har kommit imellan. Sänt händer. Så till er som fortfarande besöker min blggg. Ett sort tack till er. Samt till er som ser på mina fototips på youtube, tack! Jag vet, jag har ingen direkt bra flöde när det kommer till uppdateringar. Men ibland när ni minst annar det. så vem vet. Har ju Turkiet vloggen som jag ska påbörjas, en ny dator som kommer i morgon och lite annat smått och gott!
 
Men vet ni vad jag gjorde igår?(såklart ni inte vet , men häng bara med okey) Jag red!! På en häst!! JA!!! Jag vet, låter helt galet va?!? Tro mig det var det. Jag och Elin var ute och red på Mistral och Satina. Detta var förvisso andra gången. Fördta gången var typ i förr, förr- förrgår.
 
Nästa gång tar jag med mig mi  GOPRO och Elin sin GPS för vi red vilse i skogen. Lyckat.
 
 
 
 
 
1 Martina:

skriven

Ja, ibland kommer saker emellan så att man inte kan blogga så ofta.
Och det är ju så det är. 😊
Men hoppas att du har det bra och fotar mycket.
Du tar verkligen jätte fina bilder.

mirresmarre.webblogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: