Mitt i natten inlägg

Kände att skriva av mig lite om vad som kommer hända här på bloggen framöver! Nu är det så att jag håller på att filma ett gäng fototips. Har skrivit ner idéer och manus. När dessa kommer upp på bloggen är inte hlet bestämt än. Det kan dröja för jag har mycket att filma och allt ska redigeras efteråt. Men planen är att ha ett par stycken och varje vecka lägger jag upp ett klipp! 
 
Fast detta är i stortsätt bara tankar och idéer. Sen om det funkar i paktiken är en helt annan femma! 
 
 
IMG_9176 
 
Om ni har några önskningar på fototips som ni kan tänka er att se. så please share! Te.x hur man fotar ___. Vad är en ____, Hur funkar en ____. Så ska jag se om det är något jag kan gå igenom :)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: