Mystery in nature 1

IMG_1326 When I think of art I think of beauty. Beauty is the mystery of life. It is not in the eye it is in the mind. In our minds there is awareness of perfection.
 
IMG_4055
_4482
Livet kan a kaotiskt, ett virrvarr av olyckor, ambitioner, missuppfattningar, djärva avsikter  och oavsiktliga konsekvenser, men jag tror också att det finns förbindelser som upplyser vår värld, avslöjar dess oändliga mystik och undra.

 
IMG_1368
Uppror
You didn't come into this world. You came out of it, like a wave from the ocean.
 
 
IMG_1368
 
IMG_7824
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
 
IMG_7817
In tragedy, it's hard to find a good resolution.. it's not black and white.. It's a big fog of gray.
 
_9139
 
Kanadensaren
Ljus fläckarna
Stigen
Naturen är full av skönhet, full av gudomlighet men framför allt mystik och förundran.
In i dimman
Lev varje dag som den vore den sista. Jag har mål och agenda Vart jag är i morgon. vad jag kommer göra. Det är bara vänta och se.
 
IMG_4111
IMG_4090
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: