NU ÄR DET SÅ ATT..

Det har tagit mig en bra stund att komma på en bortförklaring till min frånvaro, bloggtorka, bloggpaus.. kalla det vad ni vill. Så brace yourself för vad jag har att berätta. Det är så att jag har lyckats få ett jobb/praktik på en second hand butik somderas fotograf/informatö! Låter extremt intressant eller hur? Tänkte väl det. Så vad har jag gjort hittills då? Detta bland annat..
 
IMG_9764 
Nu kanskw ni tror att det r frid och fröjd att jag kommer fortsätta blogga som jag gjorde förr. Ack nej, för nästa vecka är jag i Turkiet! Oh ja. That's happening. Första gången utomlands kan tillägga(tja, förutom Danmark och Tyskland) Ialalfall så ska jag flyga för första gången. Elin kommer så jävlas med mig känner jag på mig.. Oh well, det kommer bli så förbaskat roligt!!
 
Så jag vill bara tacka er, mina läsare. Att ni har fortsatt klickat in på blggen fatän jag inte ens jag själv har gjort det.
Samt så har jag planer på fler youtube klipp. Det kommer någon gång fram över! Så har ni en underbar sommar så hörs vi!
 
IMG_9729
IMG_9741
IMG_9889
IMG_9905
IMG_9817
IMG_9751

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: