Vintage kameror

 
Gick igenom några av våra vintage kameror och satte pris på dem. Åkte hem efter lunchen för att redigera förra veckans produktbilder för att sen ladda upp dom på våran fb sida. Sen har jag spenderat resten av dagen på fortästtingen av skissen som jag påbörjade igår. Känner att den verklligen börjar ta form nu!
 
 Lär bli ett inlägg till veckan där hag lägger upp ett eller två skisser! Hur som helst, hur har er dag varit?
 
Går förresten i tankarna på att köpa mig en Windows dator. Ni som inte vet så har jag varit en Mac användare sen min gymnasietid. Men jag känner att min macbook pro 13' från 2011 inte håller den standarn jag strävar efter just nu. Så jag besökte inet på ringön igår. Fick faktiskt en offert på en schysst dator som de bygger själv.
 
Vill ha en som är stabil, stark och snabb. Skall kunna hantera diverse adobe program samtidigt. En dator för en fotograf helt enkelt!
 
Visst vi kommer fixa en dator på jobbet. Men den kommer användas mer för den sociala biten.
Oavsett det så behöver jag en ny privat dator.. Sen kommer jag inte skrota min macbook för den delen heller, Älskar den! Men som sagt, just nu håller den inte måttet. ...eller så blev jag bara lite sugen på en ny dator nu när lillebror byggde en.. ehm.. ja.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: