g'night

Godnatt mina vänner! Vad har hänt idag jag hör er fråga. Jo det ska jag gladeligen berätta för er. Spendera nårga timmar på morgonen med att redigera lite av helgens bilder. Tanken var väl att jag skulle lägga upp några på bloggen. Vilken uppenbarligen inte blev av som ni troligtvis har observerat. Det blev åtminstone några arbetstimmar vid redigeringen så, good for me! Sen böev det en dusch vilket var en behaglig upplevelse. Efter det åallade jag mig ner till Willys hemma för att köpa avokado, köttfärs, tacokrydda(Yes ni gissade rätt, tecos med elin), hallon, blåbär samt nötkräm.
 
Juste, en tjej före mig i kassan saknade en tia och tydligen så var det nå strul med hennes kort. Så jag hoppade in som en riddare i nöden och gav mannen i kassan en tjugolapp. Tiggaren utanför fick resten. Dagens goda gärning. För någon dag på året får man väl försöka vara snäll. 
 
Buss till Elin(Kul att ni fortfarande läser så här långt in på detta ofanntligt inrtessanta i lägg från min vardag) Vi lagafe tacos. Eller ja, mest Elin. Hur som helst så smakade maten ypperligt. Stallet blev det lite senare på eftermiddagen. Insläpp, promenad och fodring. Hurra så skoj. Extra skjojigt när en av hästarna som jag skulla ta in fick för sig att döda mig. Överlevde dock. Obviously.
 
Sen bar det av till Hemköp för att köpa morgondagens lunch och efterrätt. Direkt därefter till Elins mormor där vi åt fiskbullar(usch) och koskos(mums).
 
 
Men nu är jag hemma oxh jag ska sova! äntligen!! Tack för ni orkade med att läsa igenom min sörja till blogginlägg. Godnatt :)
 
IMG_9082-4 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: