ONE LAST TIME

Idag var det sista chansen att åka parishjulet innan det ska rivas. För något nytt. Sorgligt. Men så är det. Bort med det gamla in med det nya. Jag och Elin fick åtminstone en sista tur med den. Jag tyckte det var ganska så trevligt. Elin vetja inte. Hon såg ganska livrädd ut. Konstigt ändå, en tjej som vågar åka Helix, mechanica och t.o.m atmosfear. Men parishjulet ohh, den är livsfarlig. Sött. Hur som helst! Det blev inte så många bilder under färden. Jag filmade som mest. Som för övrigt kommer upp på bloggen under veckan! Fyrverkerier blev det också. Samma visa där mer på film än på bild. Man behöver förresten inte alltid fotografera och hålla på.
 
Nu ska jag fortsätta se på Pirates of the Caribbean: I främmande farvatten innan det är dags att sova. Vilket jag borde ha gjort för ett tag sedan.. oh well. Får bli trött i morgon!
 
 
 
1 Jessica Högberg:

skriven

Åkte det när det stod nere i hamnen... Fina bilder fick du till=)

2 Elin:

skriven

Härliga bilder! Åh nej typiskt, missade åka det där hjulet, haha.

3 VERONICA - fashionblog:

skriven

Gud så vackra bilder fina du! Fantastiska :) Ha en underbar kväll!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: